Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na często zadawane pytania. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

Jak mogę dokonać rezerwacji ?

 Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej, otrzymasz natychmiastową, całkowitą ofertę przejazdu wraz z możliwością rezerwacji. Jeśli masz nietypowe zapytanie prześlij do nas wiadomość poprzez e-mail. Jesteśmy w stanie zrealizować każde zlecenie transportowe.

Jakiej wielkości bagaże mogę zabrać do pojazdu ?

Przyjmujemy, że każdy pasażer może zabrać ze sobą jedna walizkę o wymiarach maksymalnych 63cm/36cm/21cm. Podczas rezerwacji przy każdej kategorii pojazdu jest podana informacja o maksymalnej ilości bagaży. Jeśli masz dodatkowe bagaże lub bagaż nietypowy, poinformuj nas o tym w uwagach i wybierz pojazd o większej pojemności.

Jakimi pojazdami realizujecie transfery ?

 W zależności od ilości pasażerów oraz wyboru klasy pojazdu usługi realizujemy pojazdami nie starszymi niż 7 lat w klasie ekonomicznej oraz nie starszymi niż 4 lata w klasie biznes. Klasa biznes to pojazdy wyłącznie pojazdy Mercedes E, Audi A6, BMW 5, Merceds V. Wszystkie pojazdy są sprawne technicznie, regularnie serwisowane i utrzymane w nienagannej czystości.

Ile czasu oczekiwania jest wliczone w cenę ?

W cenę jest wliczone 15 minut oczekiwania. W przypadku odbioru z lotniska jest 45 minut od realnej godziny lądowania samolotu.

Co w przypadku kiedy nie wyrobię się w podanym czasie oczekiwania ?

Koniecznie skontaktuj się z nami lub z kierowcą i poinformuj o tym. Jeśli będzie to możliwe kierowca poczeka na Ciebie dłużej za dodatkową opłatą. Z uwagi na inne zlecenia dodatkowe oczekiwanie nie zawsze jest możliwe. Po przekroczeniu czasu oczekiwania kierowca ma prawo zgłosić tzw. No Show i oddalić się z miejsca odbioru. W takiej sytuacji nie otrzymasz zwrotu za niewykorzystaną usługę.

Co jeśli mój samolot będzie opóźniony ?

 Monitorujemy loty i staramy się na bieżąco dostosowywać do sytuacji. Nie pobieramy dodatkowych opłat za opóźnienia lotów.

Co jeśli mój samolot będzie przekierowany ?

Jeśli przekierowanie samolotu zdarzy się po rozpoczęciu realizacji usługi przez kierowcę, zlecenie zostanie oznaczone jako tzw. No Show klienta bez prawa zwrotu za niewykorzystaną usługę. Pamiętaj, że w takiej sytuacji możesz domagać się zwrotu kosztu zamówionego transferu od linii lotniczej.

Czy różni się transfer współdzielony (shared shuttle) od transfer prywatnego ?

 Wybierając transfer współdzielony pasażer zgadza się, aby w pojeździe znajdowały się inne osoby jadące w tym samym kierunku o podobnej godzinie. Nie ma również możliwości określenia godziny odbioru w przypadku transferu na lotnisku oraz musi się liczyć z wydłużonym czasem oczekiwania po przylocie.

Ile czasu przed wylotem odbieracie pasażerów jadących na lotnisko ?

 Odbiory pasażerów z miasta odbywają się zgodnie z dyspozycją pasażera, zgodnie z zaleceniami pasażer powinien pojawić się na lotnisku nie później niż 2 godziny przed odlotem samolotu. Podróż z centrum Warszawy na lotnisko Chopina przy normalnycm ruchu drogowym zajmuje ok. 30 minut, natomiast na lotnisko Warszawa Modlin ok 50 minut.

Czy zapewniacie foteliki dla dzieci ?

 Zapewniamy foteliki dla dzieci.  Jest to usługa dodatkowo płatna, należy wybrać odpowiedni fotelik w formularzu rezerwacji.

Jak rozpoznam Wasz pojazd ?

 O ile kontaktowy numer telefonu jest prawidłowo podany na 15 minut przed planowaną godziną odbioru otrzymasz sms z telefonem kontaktowym do kierowcy oraz danymi pojazdu. Zawsze potwierdzaj swoje dane oraz adres docelowy z kierowcą.

Jak znajdę Waszego kierowcę na lotnisku ?

 Oferujemy usługę meet&greet, którą można wybrać na etapie rezerwacji. wówczas kierowca będzie oczekiwał na hali przylotów z tabletem lub kartką na którym będzie widoczne żądane przez pasażera hasło powitalne. W przypadku braku zaznaczenia opcji meet&greet szczegółowe informacje na temat miejsc odbioru na lotnisku Warszawa Modlin oraz Lotnisku Chopina są odbioru są podane w wiadomości potwierdzającej rezerwację.