Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na często zadawane pytania. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

Jak mogę dokonać rezerwacji ?

Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej, otrzymasz natychmiastową, całkowitą ofertę przejazdu wraz z możliwością rezerwacji. Jeśli masz nietypowe zapytanie prześlij do nas wiadomość poprzez e-mail. Jesteśmy w stanie zrealizować każde zlecenie transportowe.

Jakimi pojazdami realizujecie transfery ?

W zależności od ilości pasażerów oraz wyboru klasy pojazdu usługi realizujemy pojazdami nie starszymi niż 6 lat w klasie ekonomicznej oraz nie starszymi niż 3 lata w klasie biznes. Klasa biznes to pojazdy tylko i wyłącznie Mercedes E lub Merceds V. Wszystkie pojazdy są sprawne technicznie, regularnie serwisowane i utrzymane w nienagannej czystości w czystości.

Czy różni się transfer współdzielony (shared shuttle) od transfer prywatnego ?

Wybierając transfer współdzielony pasażer zgadza się, aby w pojeździe znajdowały się inne osoby jadące w tym samym kierunku o podobnej godzinie. Nie ma również możliwości określenia godziny odbioru w przypadku transferu na lotnisku oraz musi się liczyć z wydłużonym czasem oczekiwania po przylocie. Na chwilę obecną transfery współdzielone realizujemy tylko i wyłącznie z/do lotniska Warszawa Modlin.

Ile czasu przed wylotem odbieracie pasażerów jadących na lotnisko ?

Odbiory pasażerów z miasta odbywają się zgodnie z dyspozycją pasażera, zgodnie z zaleceniami pasażer powinien pojawić się na lotnisku nie później niż 1.5 godziny przed odlotem samolotu. Należy pamiętać, że dla transferów współdzielonych na lotnisko Warszawa Modlin to my ustalamy godzinę odbioru pasażera w ramach między 2.5 a 3.5 godziny przed wylotem

Czy jeśli będę jedynym pasażerem transfer „Shared door to door” będzie zrealizowany ?

Każdy transfer zostanie zrealizowany, niezależnie od ilości pasażerów.

Czy zapewniacie foteliki dla dzieci ?

Zapewniamy foteliki dla dzieci bezpłatnie. Warunkiem jest podanie wagi dziecka w trakcie składania rezerwacji

Co jeśli mój samolot będzie opóźniony ?

Monitorujemy loty i staramy się na bieżąco dostosowywać do sytuacji. W przypadku wyboru transferu współdzielonego czas oczekiwania na transport z lotniska może ulec wydłużeniu. Nie pobieramy dodatkowych opłat za opóźnienia lotów.

Jak rozpoznam Wasz pojazd ?

O ile kontaktowy numer telefonu jest prawidłowo podany na 15 minut przed planowaną godziną odbioru otrzymasz sms z telefonem kontaktowym do kierowcy oraz danymi pojazdu. Zawsze potwierdzaj swoje dane oraz adres docelowy z kierowcą.

Jak znajdę Waszego kierowcę na lotnisku ?

Wszystkie odbiory z lotniska zawierają w cenie usługę meet&greet czyli powitanie z kartką. Kierowca będzie oczekiwał na hali przylotów z z tabletem na którym będzie widoczne żądane przez pasażera hasło. Szczegółowe informacje na temat odbioru są podane w wiadomości potwierdzającej rezerwację.