REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Dostawcą usług jest firma Incentive World Michał Bulas ul. Brzozowa 11, 05-806 Nowa Wieś, NIP 5342275300, zarejestrowana w CEIDG, działająca w oparciu o wymagane licencje dla każdej kategorii transportu.
Przez użyte w regulaminie określenia należy rozumieć:
- Przewoźnik – firma wykonująca przewóz pasażerów;
- Klient – osoba korzystająca z usługi przewozu;
- Bagaż – rzeczy zabierane przez podróżnego do pojazdu;
- Rozpoczęcie usługi – godzina podstawienia pojazdu żądana przez Klienta;
- Zakończenie usługi – opuszczenie pojazdu przez Klienta;
Niniejsze postanowienia stanowią regulamin w rozumieniu art. 4 Prawa Przewozowego, który określa warunki obsługi podróżnych oraz przewozu osób i rzeczy.
ZAWARCIE UMOWY – REZERWACJA
- Klient za pośrednictwem serwisu shuttle24.pl może zamówić oraz opłacić usługę przewozową – transferu lotniskowego lub innego przejazdu o określonej dacie i godzinie, rodzaju transportu, oraz ilości pasażerów.
- Klient wypełniając formularz rezerwacji podaje wszystkie wymagane informacje, aby usługa mogła zostać zrealizowana prawidłowo.
- Cena w potwierdzeniu rezerwacji jest ostateczną ceną przejazdu i nie może zostać zmieniona.
- Klient, podczas rezerwacji ma możliwość wyboru sposobu opłacenia usług:
- bezpośrednio gotówką po wykonaniu usługi;
- bezgotówkowo przed wykonaniem usługi poprzez system płatności online;
- Klient po wybraniu opcji płatności online zostanie przekierowany na zewnętrzną bramkę płatności, po dokonaniu płatności zostanie wyświetlone potwierdzenie. Potwierdzenie rezerwacji zostanie również wysłane na podany przez Klienta adres e-mail.
- płatności Online są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Arkońskiej 6/A3, kod pocztowy: 80-387, KRS: 0000227278.
- Umowa powinna zostać zawarta minimum 9 godzin. przed rozpoczęciem usługi i zostanie uznana za zrealizowaną po jej zakończeniu
ZMIANA LUB ANULOWANIE REZERWACJI
- Klient ma możliwość bezpłatnej zmiany lub anulowania zamówionej usługi w terminie do 24 godzin przed realizacją usługi. W przypadku anulowania usługi na mniej niż 24 godziny przed usługą może zostać naliczona kara umowna w wysokości 50% wartości usługi.
- Anulowanie rezerwacji na mniej niż 1 godzinę przed rozpoczęciem usługi lub niepojawienie się w umówionym miejscu i czasie jest równoznaczne z rezygnacją z usługi bez możliwości zwrotu.
- Zmiany godzin lub daty wykonania usługi niezależne od Klienta (np. opóźnienia, odwołania, przekierowania lotów) nie wpływają na cenę i realizację usługi, nie powodują również naliczenia kar umownych.
PRZEWOŹNIK
- Przewoźnik jest zobowiązany do:
- zrealizowania przewozu Pasażera i jego bagażu w wyznaczone miejsce;
- zapewnienia Pasażerom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygody i należytej obsługi;
- zapewnienia zastępczego środka transportu w przypadku przerwania jazdy na skutek awarii pojazdu i niemożności kontynuowania jazdy.
- Przewoźnik podejmuje się dołożyć wszelkich starań, aby przewieźć Pasażera i jego bagaż w odpowiednim czasie, jeżeli taki został wyznaczony. Godziny wyjazdu i przyjazdu ustalane są podczas procesu rezerwacji.
- Przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia lub odwołania kursów z przyczyn od niego niezależnych ( np. żywioły, utrudnienia w ruchu drogowym itp.), ani wynikające z nich dalsze, bliżej nie określone skutki.
- W razie konieczności Przewoźnik może zmienić wykonawców usługi przewozu lub dokonać zmiany pojazdu.
- Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w pojeździe lub odmówić dalszego przewozu bez konieczności zwrotu kosztów poniesionych przez Pasażera w związku z podróżą, w przypadku gdy Pasażer:
- nie przestrzega warunków umowy przewozu;
- znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających;
- znajduje się on w stanie wskazującym na to, że jest on chory, a skutki tej choroby mogą zagrażać współpasażerom;
- zachowuje się w sposób uciążliwy dla współpasażerów;
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności z tytułu podania błędnego adresu przez Pasażera.
PASAŻER
- Pasażer jest zobowiązany do:
- oczekiwania pod wskazanym adresem w godzinach ustalonych z Przewoźnikiem;
- stosowania się do poleceń kierowcy pojazdu;
- podania dokładnego adresu, kodu pocztowego, ulicy, nr budynku, miejscowości;
- Dzieci do 12 roku życia muszą podróżować pod opieką osoby dorosłej. W wieku od 12 do 16 lat dzieci mogą podróżować samodzielnie, muszą jednak posiadać notarialną zgodę na samodzielną podróż podpisaną przez obojga rodziców lub opiekunów prawnych.
- Czas oczekiwania kierowcy pojazdu pod wskazanym adresem wynosi 10 min.
- Podróżny jest zobowiązany do zapinania pasów bezpieczeństwa w pojeździe.
- W pojeździe obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.
- Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Przewoźnika. Ubezpieczenia to obejmuje jedynie sytuacje, jakie mogą zdarzyć się w trakcie pobytu Pasażera w pojeździe. Wszelkie zdarzenia losowe powodujące jakiekolwiek szkody, powstałe poza pojazdem, nie są objęte tym ubezpieczeniem.
- Pasażer odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Przewoźnikowi i innym Pasażerom.
BAGAŻ
- Pasażer ma prawo zabrać ze sobą ilość bagażu zgodną z dopuszczalną ilością bagażu w kategorii pojazdu jaką wybrał w trakcie procesu rezerwacji.
- Jako wzorzec wielkości bagażu Przewoźnik przyjmuje walizkę o maxymalnych rozmiarach
- Przewoźnik ma prawo odmówić zabrania bagażu, jeżeli nie spełnia on wymogów określonych w niniejszym regulaminie.
- Zabrania się przewozu bagażu, jak również posiadania przy sobie materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu w transporcie, stwarzać możliwość wyrządzenia szkody innym podróżnym bądź Przewoźnikowi oraz narażać podróżnych na niewygody.
- O zabraniu bagażu dodatkowego decyduje każdorazowo kierowca pojazdu.
REKLAMACJE
- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne związane z realizacją umowy przewozowej należy kierować osobiście lub listownie na adres Przewoźnika lub pocztą elektroniczną.
- Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie do jednego miesiąca od zaistnienia okoliczności, która jest przedmiotem reklamacji. Przy zgłaszaniu reklamacji niezbędne jest opisanie zaistniałych okoliczności, wnoszone zastrzeżenia, ewentualnie doznane szkody i związane z tym roszczenia, Przewoźnik zastrzega sobie termin rozpatrywania reklamacji do 30 dni licząc od daty jej otrzymania.
- Przy szkodach osobowych i bagażowych osobą uprawnioną do składania reklamacji i wnoszenia roszczeń jest Pasażer, a w szczególnych okolicznościach – jego następca prawny.
- Reklamacje dotyczące bagażu przewożonego w luku bagażowym można składać tylko w chwili jego wydania bezpośrednio osobie wydającej bagaż.
- Przedmioty pozostawione przez Pasażera w pojeździe w wyniku nieuwagi lub w innych okolicznościach nie są objęte ochroną i odpowiedzialnością Przewoźnika. Po otrzymaniu informacji od Pasażera o pozostawieniu przedmiotu/bagażu w pojeździe Przewoźnik dołoży wszelkich starań do przekazania przedmiotu/bagażu Pasażerowi. Koszty z tym związane ponosi Pasażer.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Przewoźnik przetwarza dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2018 poz. 1000. Informacje na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawa z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz. U. 2001 Nr 125 poz. 1371; z późn. zmianami;
- ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (Dz. U. 1984 Nr 53 poz. 272; z późn. zmianami;
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93; z późn. zmianami;
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy: